پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112138
دفاع مقدس، دفاع از حيثيت و شرف انسان بود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 870

ه گزارش روز جمعه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، ضمن تبريک اين ايام به فرماندهي معظم کل قوا، نيروهاي مسلح سرفراز جمهوري اسلامي ايران، ملت ايران و جامعه بشري گفت: بدون ترديد دفاع مقدس ملت ايران يک حادثه بزرگ و عاملي شفاف ساز در صحنه عالم و تجربه اي گرانقدر براي ادامه راه بشريت است.

وي خاطرنشان کرد: بعد از سالها استيلاي ديکتاتوري وابسته به غرب در ايران، مردم كشورمان با رهبري مردي آسماني و با دستي خالي بر عليه آن قيام کرد و فرياد توحيد، عدالت طلبي و آزادي خواهي سر داد.

 احمدي‌نژاد انقلاب اسلامي ملت ايران را نه تنها يک خروش و خيزش در برابر ديکتاتوري حاکم در کشور، بلکه در برابر نظام سلطه و مستکبران جهان که پشتيبان و حامي آن ديکتاتوري بودند توصيف كرد.

رييس‌جمهور با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس نظام منحط و ضد بشر استکبار، هويت خود را عيان کرد، ادامه داد: ملت ايران همه توان، داشته ها، عظمت و استعدادهاي الهي خود را در دفاع مقدس به صحنه آورد؛ در آن دوران در يک سو فريبکاري، ناجوانمردي و اقدامات ضد انساني بود و در طرف ديگر مظلوميت، ايستادگي بر آرمانها، اتکا به خدا و قدرت ملت قرار داشت.

وي با اشاره به اينکه در دوران دفاع مقدس همه ارزشهاي مديريت حاکم بر جهان رنگ باخت و کساني که مدعي دفاع از حقوق بشر و امنيت بين الملل بودند آنها را زير پا گذاشتند و به اقداماتي ضد انساني تن دادند، گفت: در آن دوران حملات شيميايي عليه مردم بي دفاع از سوي مدعيان، توجيه شد و آنها از خشن ترين ديکتاتوري دفاع کردند و در حقيقت ضعفهاي مديريت حاکم بر جهان در دوران دفاع مقدس آشکار و مشخص شد.

رييس‌جمهور با بيان اينکه مستکبران حتي استقلال و عزت يک ملت را به رسميت نشناخته و تمام شعارهاي انساني آنها در مسير سلطه طلبي و منافعشان قرباني مي شود، تصريح كرد: در دوران دفاع مقدس آنها حتي قوانين ابتدايي را که خودشان درباره اسراي جنگي وضع كرده بودند، رعايت نکردند و مشخص شد که همه هدف آنها سلطه، تحقير و تضعيف ملتها و جلوگيري از رشد و پيشرفت آنها است.

 احمدي‌نژاد با اشاره به اينکه در دوران دفاع مقدس مشخص شد که راه نجات بشر ايستادن روي پاي خود و تکيه بر توانمندي ها و وحدت و انسجام است، تصريح کرد: اگر ملتها تصميم بگيرند و با اراده و هم دل باشند و از قدرت اهريمني حاکم بر جهان ترس نداشته باشند، مطمئناً پيروزي با آنها خواهد بود.


وي با اشاره به اينکه امروز نيز قدرتهاي حاکم بر دنيا تمام هستي و حيثيت ملتها را به تاراج برده و در برابر پيشرفت آنان ايستادگي مي کنند و با فريبکاري به دنبال تفرقه اندازي و توسعه بوده و به دروغ شعار آزادي بيان سر مي دهند، اظهار داشت: کساني که در برابر يک سئوال درباره موضوعي تاريخي جنجال به پا مي كنند و ملتها را به واسطه اين سئوال تحت فشار قرار مي دهند، در برابر زشتترين اهانتها به پيامبر عزيز اسلام (ص) که عينيت مهرباني و محبت است، شعار پايبندي به آزادي بيان سر مي دهند.

رييس‌جمهور افزود: صهيونيستهاي بي فرهنگ براي نجات خود در جهان تفرقه اندازي و مسئله سازي کرده و درگيري قومي و قبيله اي ايجاد مي کنند و تنها اقدام مدعيان حقوق بشر، توجيه اين اقدامات است.

وي با بيان اينکه راه رسيدن به کرامت، عزت، استقلال و استقرار عدالت در جهان همان راهي است که ملت ايران در دفاع مقدس دنبال کرد، اظهار داشت: ملت بزرگ و تمدن ساز ايران اسلامي با همان روحيه، خودباوري و احساس اعتماد به نفس و با نگاهي جهاني به حقوق همه ملتها در برابر زياده خواهي ها ايستاده و از کرامت انساني، حقوق ملتها و اجراي عدالت صيانت مي کند.

رييس‌جمهور با اشاره به اينکه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، مومن، نيک انديش، مهربان و دلبسته به آرمانها الهي براي صيانت از کشور و ملت ايران ايستاده اند و تمامي برنامه ها و تاکتيکهاي آنان در مسير دفاع از کرامت و حقوق ملتها است، افزود: نيروهاي مسلح ايران محبوب ملت ايران و دوست همه ملتهاي جهان و صيانت کننده از حقوق ملتها در عرصه بين الملل هستند.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينکه ملت ايران در طول تاريخ نگاه، انديشه و مشي جهاني داشته است و حتي در دفاع مقدس نيز تنها به دنبال آزادي سرزمين نبود بلکه به دنبال پاک کردن جهان از جرثومه مستکبران بود، گفت: امروز ملت ايران پشتيبان عدالت و آزادي همه ملتها در جهان است.

پس از سخنان دکتر احمدي نژاد يگانهاي نمونه نيروهاي مسلح با آخرين تجهيزات و دستاوردهاي اين نيروها در برابر جايگاه رژه رفتند.

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html